Caverion Oy – HelpDeskservice

Kiinteistöllä on huoltosopimus Caverion Oy:n kanssa, alihankintayhtiönä: Ab Engman Service Oy och Vaasan Talopalvelu Oy

Ei kiireelliset vikailmoitukset

Toivomme teidän tekevän ei kiireelliset vikailmoitukset sähköisesti vikailmoitukseen.

Akuutit virka-ajan ulkopuoliset työt

KiinteistöHelpDesk palvelu toteutetaan Caverion Suomi OY:n keskitetyssä asiakaspalvelupisteessä. Asiakas voi olla yhteydessä palvelupisteeseen 24h/vrk

Päivystysnumero:  0800-157 777
Sähköposti:  kiinteistohelp@caverion.fi

Ilmoittaessasi työstä HelpDesk palvelukeskukseen:

  • Kerro tarkat yhteystietosi (nimi, puhelinnumero, sähköposti)
  • Kerro mistä soitat, esim. HS Center XXXX liike.
  • Kerro rappu ja kerros, huonenumero / tila sekä viallisen laitteen tiedot.
  • Kerro palvelupyyntösi; esim. WC-tukos, lampun vaihto muu kiinteistöön liittyvä puute tai vika.
  • Kerro kohteessa olevan yhteyshenkilön tiedot, mikäli yhteyshenkilö on eri kuin soittaja.
  • Sähköpostiviestit käsitellään saapumisjärjestyksessä arkisin klo 7-16.
  • Kiireellisistä asioista on aina soitettava (esim. vesivuoto tai sähkökatkos).