Kiinteistöllä on huoltosopimus Caverion Oy:n kanssa, alihankintayhtiönä: Ab Engman Service Oy och Vaasan Talopalvelu Oy
Ei kiireelliset vikailmoitukset
Toivomme teidän tekevän ei kiireelliset vikailmoitukset sähköisesti vikailmoitukseen.
Akuutit virka-ajan ulkopuoliset työt
KiinteistöHelpDesk palvelu toteutetaan Caverion Suomi OY:n keskitetyssä asiakaspalvelupisteessä. Asiakas voi olla yhteydessä palvelupisteeseen 24h/vrk
Päivystysnumero: 0800-157 777
Sähköposti: kiinteistohelp@caverion.fi
Ilmoittaessasi työstä HelpDesk palvelukeskukseen:
- Kerro tarkat yhteystietosi (nimi, puhelinnumero, sähköposti)
- Kerro mistä soitat.
- Kerro rappu ja kerros, huonenumero / tila sekä viallisen laitteen tiedot.
- Kerro palvelupyyntösi; esim. WC-tukos, lampun vaihto muu kiinteistöön liittyvä puute tai vika.
- Kerro kohteessa olevan yhteyshenkilön tiedot, mikäli yhteyshenkilö on eri kuin soittaja.
- Sähköpostiviestit käsitellään saapumisjärjestyksessä arkisin klo 7-16.
- Kiireellisistä asioista on aina soitettava (esim. vesivuoto tai sähkökatkos).