Maria Böling är ny marknadsföringschef för Espen

Köpcentret Espen har anställt en marknadsföringschef, Maria Böling. Hon ska främst jobba med marknadsföringen och utvecklingen av köpcentret men också med övrig marknadsföring inom Harry Schaumans stiftelse, som äger Espenfastigheten. Maria Böling är från Vasa. Hon har senast bott med sin familj, man och tre barn, i Esbo. Till utbildningen är hon marknadsföringsekonom från Hanken i Helsingfors. Hon kommer närmast från ett jobb på Aalto-universitetet. Innan det var hon anställd av Finnair och Wasaline.

Texten är skriven av Anders Strandén och publicerades i Vasabladet 21.8.2018

Integritetsöversikt

Den här sajten använder cookies (kakor) för att kunna ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Cookies sparas i din webbläsare så att den känner igen dig då du återvänder till sajten. Dessutom hjälper cookies bl.a. till att förstå vilka sidor på sajten som du tycker är mest intressanta och användbara.

Nödvändiga cookies

Nödvändiga cookies bör alltid vara aktiverade för att vi ska kunna spara dina preferenser om språk och inställningarna för cookies.

Tredjepartscookies

Vi använder Google Analytics och Microsoft Clarity för att samla anonym information om t.ex. hur många besökare sajten har och vilka sidor som är populärast. Genom att hålla denna cookie aktiverad hjälper du oss att utveckla webbsajten.